مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان این مطلب اضافه کرد: با اختصاص این فضاها و با تأیید شورای تبلیغات اسلامی، شعارهای یکسانی در فضاهای تبلیغاتی شهر به کار برده میشود.
حجتالله ملاصالحی گفت: به تمامی شرکتهای تبلیغاتی طرف قرارداد سازمان زیباسازی شهرداری تهران، بخشنامهای فرستاده شده و آنها موظف شدهاند در تبلیغات خود در این ایام، به گونهای عمل کنند که متاثر از فضای عاشورا و تاسوعای حسینی باشد و بیلبوردهای تجاری، رنگ و لعابی از حزن و اندوه محرم داشته باشد.
وی در عینحال تصریح کرد: اما با توجه به اینکه معمولا در طول سالهای گذشته، برخی در تبلیغات خود آیات و روایاتی را به کار میبردند که ممکن بود جانمایی آنها مناسب و در شان آیات نباشد و حتی گاهی تداعی اهانت به آیات را ایجاد کند، تأکید شده که در به کار بردن آیات، روایات و احادیث و جانمایی آنها بسیار دقت نموده و تبلیغاتشان به گونهای نباشد که موجب وهن این باورها باشد.